Praktische aanpak bij ziekteverzuim

Onderwerp
Arbo, verzuim en reintegratie
Doelgroep
Leidinggevende
Doel
Deze training geeft je handvatten om het ziekteverzuim van een medewerker te verkorten en het proces soepel te laten verlopen.
Informatie

Opgeven kan door middel van een e-mail aan landsteinersecretariaat@ghz.nl.

Met vermelding van naam en personeelsnummer.

 

Er zijn twintig plaatsen beschikbaar. Inschrijving gaat op volgende van aanmelding.

Locatie
GHZ
Duur
1 middag
Omschrijving

Poortwachter, casemanager, Plan van Aanpak, WIA-uitkering?

Heb je weleens van deze begrippen gehoord, maar weet je niet precies wat het betekent en wat je moet doen? Dan is de training Praktische aanpak ziekteverzuim voor leidinggevenden iets voor jou!

 

In deze training word je wegwijs gemaakt in de wereld van de wettelijke regels en het ziekteverzuimbeleid van GHZ. Er wordt helder gemaakt wie (medewerker, leidinggevende, bedrijfsarts, HRM adviseur, UWV) wat doet in geval van ziekteverzuim. Ook krijg je inzicht in welk gedrag van invloed is op verzuim.

 

 

Aanmelden

Pascal Moerman en Peter Labots, HRM adviseurs, begeleiden de training.

 

Wanneer         : 25 november 2014

Hoe laat          : 13.00-17.00 uur

Waar               : De Villa, Ridder van Catsweg 65

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.